Z deníku medičky 2 #září

By Áďa - října 02, 2022

 Zpátky ve hře

Prázdniny utekly jako voda a přede mnou byl nástup do druháku. Oproti loňskému roku to už nebylo tak vzrušující, nešla jsem do nového kolektivu, do nové školy, do nového města, ale už jsem šla někam, kde to znám. A vlastně jsem za to celkem ráda, po tom roce už se v Olomouci a na fakultě cítím skoro jako doma a ráda se tam vracím.
Když zrovna neprší, tak je v Olomouci nádherně! :D

Ovšem můj první školní den bych dle mého mohla nominovat na jeden z nejhorších prvních školních dnů v celé mé školní kariéře. Ráno pršelo, do toho se mi rozjela prvním dnem rýma - perfektní start nového semestru. Do školy jsem šla ověšená jak vánoční stromeček, protože plášť, přezůvky, deštník a ještě k tomu materiály k prodeji pro prváky, které jsem si chytře vzala do papírové tašky. Samozřejmě pršelo čím dál tím víc a ucha mé papírové tašky udělala rup.😅To nám ten nový semestr hezky začal. Hned druhý den se mi povedlo pro změnu ráno zaspat.👍 

První týden semestru byl plný failů, ale od toho druhého týdne už se to začalo postupně lepšit. Rýma ustala, nezaspala jsem, a dokonce i na welcome semestr party 2 jsem se dostala.😅 Začátek semestru tedy oslaven a teď abych konečně zasedla zase k učení, protože zápočťák z histoly se nám neúprosně blíží. (již příští týden).

50 odstínů růžové je tu zas a znovu.😅

Letošní předměty bych ale oproti těm loňským zhodnotila jako rozhodně zajímavější (alespoň pro mě😅). Když se ohlédnu za minulým rokem, co mě fakt bavilo, tak to byla cvika z biofyziky, první pomoc♥ a přednášky o srdci z anatomie, protože doktor J.😂 (ale ty bavily snad každou holku😂) No moc toho nebylo, prvácké předměty mi přišly hlavně o učení se telefonních seznamů nazpaměť, ale letos už to jsou předměty víc o přemýšlení, propojování informací, na něčem už taky člověk může stavět. A taky už se nám tam letos zase o kousek víc objevuje klinika a to je taky super.😊 Nebo už taky začínáme dělat něco praktického - například na zvz (=ošetřovatelství) jsme chystali sterilní stolky, oblékali se do plášťů. A i když hned po pěti minutách naše vyučující zjistila, že naše skupinka je absolutně nepolíbená zdravotnictvím😂, tak věřím, že se to všechno naučíme a natrénujeme. A z těch slonů v porcelánu budou třeba jednou nápomocní zdravotníci.

Co ale na té své škole miluju, tak to jsou kamarádi na život a na smrt. (Díky za vás!♥) Letní zkouškové nás všechny ještě více stmelilo a letos mezi sebou už od začátku fungujeme jako pěkně sehraný tým, který je pro každou srandu.😂 Už taky tu školu tolik nežereme jako v prváku a dokážeme si najít čas i na jiné věci. 

Slavit, to by nám šlo.😁

Doufám, že jste měli lepší start nového semestru než já 😅 a pokud jste prváci, tak vám přeju hoodně sil, nervů a trpělivosti! Hlavně se nenechte odradit, časem si zvyknete.💪😅


  • Share:

You Might Also Like

0 comments