Z deníku maturantky #říjen

By Áďa - listopadu 11, 2020

 Vítám vás všechny u pokračování nové série článků „Z deníku maturantky“ a ač je už skoro půlka listopadu za námi, v dnešním článku vám povím o tom, jaké strasti a slasti prožívá maturant v říjnu.

Mí noví kamarádi, se kterými jsem v říjnu strávila už docela dost času. 
Ale ty barvy mě jen tak neomrzí.😍 


Nejprve bych se odpíchla od mého nového měsíčního buzer lístku (kdo neví, o čem je řeč, nechť si přečte předminulý článek), protože jsem v něm provedla malé změny. Zrušila jsem kolonku cvičení, což byla velká chyba, protože i když jsem si myslela, že se k pravidelnému cvičení donutím i bez buzer lístku, tak jsem byla na omylu, nedonutila. Aspoň už vím, co do dalšího buzer lístku nesmím zapomenout zařadit.😃 Kromě cvičení jsem provedla změnu ještě v kolonce modelovky a to tu, že jsem si počet otázek navýšila z původních 10 na 20. A musím říct, že takovéto pomalé navyšování mi přijde jako hodně dobrá taktika. Suma sumárum jsem za celý říjen prošla 942 otázek napříč modelovkami na 1.lf, lf muni a lf upol. Takže doporučuju začít zlehka a postupně přidávat, vysoká efektivita je zaručena!

Můj buzer lístek za říjen

Ve škole jsem dohromady v říjnu byla asi tak 3 dny, protože jsem byla trochu nachlazená a pak už se zavřely školy. 🙈 A začala nám online výuka... Ze začátku jsem z toho měla radost, protože jsme měli míň hodin než ve škole, relativně málo úkolů, bez písemek, bez zkoušení, bez roušek, bez úmorných cest autobusem, prostě paráda! 😃 Nebo spíš takhle, rozhodně menší zlo než do té školy chodit prezenčně. Ale i tak mě ty online hodiny nebavily a upřímně mi většina z nich něco navíc nedala. (Jsou tam samozřejmě i výjimky.) 

V půlce října na mě tak nějak všechno spadlo a já se cítila mizerně, že se všechno kazí. Čísla nově nakažených a hospitalizovaných neustále stoupala a já jsem cítila beznaděj, že s tím nemůžu nic dělat. Taky mě mrzelo, že se teď dlouho neuvidím s kamarádkami a že nemůžeme nikam na nějaký výlet. Hodně do breku mi bylo, když jsem se dozvěděla, že na našem zimním stadionu nechali roztát led. Tuto sezónu jsem nebyla ani jednou na bruslích a už ani nejspíš nepůjdu. Já vím, že je to celkem kravina 😅, ale určitě máte taky nějakou srdeční záležitost, kterou teď musíte oželet a je vám z toho hodně smutno. Tak to byla jen taková malá odbočka k tomu, že ne vždy to je růžový. 

Tuto mou osobní krizi se mi povedlo překonat hlavně díky častým hovorům s lidmi, kteří mi už fakt hodně chybí, dále díky seriálu Chirurgové (absolutní srdeční záležitost!💗) a ujišťování se, že teď to hold musím vydržet, zabrat na modelovkách a doufat, že moje úsilí přinese své ovoce a že i ty podmínky se jednoho dne začnou lepšit.

Ke konci měsíce byly podzimní prázdniny (moje poslední podzimní prázdniny 😲), plánovala jsem, že si odpočnu... Ha ha, tak to mi moc nevyšlo.😂 Zaprvé nám učitelé ze školy dali strašně moc úkolů, haló, tak jsou prázdniny, chceme volno! A zadruhé jsem pilně pokračovala na mém buzer lístku - modelovky, čtení, maturitní otázky a tak dále pořád to samé. Modelovky, maturitní otázky mě baví vypracovávat, i když spoustu věcí nevím, baví mě ty informace hledat a pak mám vždy radost, když mi něco nového docvakne (i přesto, že to občas vyžaduje hodně úsilí). Ale co mě fakt nebaví, je ta škola, už aby to skončilo.🙏

Říjen se nesl hlavně ve znamení sžívání se s online výukou, pokračování na modelovkách a maturitních otázkách. Učení, učení a zase učení. Tohle byl měsíc, kdy mi ještě moc nedocházelo, jak moc rychle se ta maturita a přijímačky blíží. 😅

A jaký byl měsíc říjen u vás? 😊

Na závěr přikládám pár memes a motivačních citátů. 😉

Já na online výuce, akorát bez toho iPhonu teda.😂

Já u modelovek.😂

A trocha motivace na závěr :D





P.S. Doporučuju tohle video pro pobavení. (odkaz zde)  A gratuluju všem, kdo to dočetli až sem.😂👏

  • Share:

You Might Also Like

0 comments