Z deníku maturantky #prosinec

By Áďa - ledna 02, 2021

To je fakt neuvěřitelné, jak moc rychle ten maturitní ročník letí! 🙈 Ještě před rokem jsem říkala, jak se všechno strašně táhne, jak už bych chtěla maturovat a mít v tom svém životě nějaké vzrůšo... No, to jsem ještě zdaleka nevěděla, co nás za 2 měsíce čeká... Byl to hodně divoký rok, ale už tu je konečně rok 2021, rok, kdy dojde k mému vykoupení z pekla do možná ještě většího pekla.😂 Jupí!

Ale teď už se vrhneme na to, co přinesl prosinec, poslední měsíc ve zcela neobvyklém roce 2020. Hned 1. prosince jsme ve škole odevzdávali přihlášky k maturitě. Ve výběru maturitních předmětů jsem měla celkem jasno už od začátku. Dala jsem si češtinu, angličtinu, biologii a chemii, takovou tu asi nejčastější kombinaci. Ještě se nabízela fyzika, s kterou bych si dle mého maturitu dost ulehčila, ale jak už jsem se několikrát v životě přesvědčila, většinou je ta správná cesta tou nejtěžší, a tak to padlo na chemii. V mém rozhodování hrál také ten fakt, že mám v chemii dost mezery i v základech, a doufám, že mě ta maturita dokope se na tu chemii podívat pořádně, za což si pak snad ve finále poděkuju.

Smlouva s ďáblem podepsána, teď už je to oficiální!

Překvapivě jsme si my maturanti celý prosinec odchodili školu prezenčně, z čehož jsem docela měla radost. Ze začátku to bylo fajn, viděla jsem se s kamarádkami, písemek nebylo tolik a většina učitelů na nás byla příjemná, že by jim to učení naživo chybělo?! 😅

Líbilo se mi, že se na chvíli začalo dávat všechno do normálu (i když se to pak vymklo kontrole a třetí vlna is coming). Po dlouhé době jsem si oblékla na sebe něco hezkého a neseděla jenom doma za počítačem, a dokonce jsme si s kamarádkou udělaly jeden výlet do Hradce Králové, kde jsme udělaly tour de vánočně ozdobené ulice. To byl první a poslední výlet na hodně dlouhou dobu, ale stál za to! Vychytaly jsme dobu, kdy byly otevřené kavárny, a tak jsme v jedné zakotvily, a daly se do modelovek. A musím říct, že tohle mi strašně moc pomohlo, protože člověk vidí, že na to není sám a ve dvou to jde hned lépe! Takže velká rada pro všechny maturanty: sežeňte si nějakého studijního parťáka, s kterým se v těžkých chvílích budete navzájem podporovat a sdílet spolu všechny ty strasti, ale i slasti. ❤

...na chvíli bylo všechno zase normální.

V posledním prosincovém týdnu jsem už sice myslela, že se z toho zblázním - učení až nad hlavu, shánění posledních vánočních dárků a ještě se nám začal zhoršovat PES. 🐕 Ale pak mě mile překvapily 2 dny prázdnin k dobru a tudíž 14 denní vánoční prázdniny!😊

Před Vánoci jsem se ještě rozhodla všechny své věrné sledující na ig (@jdusizasvymsnem) obdarovat takovým study-dárkem, a to poskytnutím výpisků z modelovek na 1. lf. (originál na tomto blogu, o mou přepracovanou verzi ve wordu s bonusy si můžete napsat na mail: jdusizasvymsnem@gmail.com, nabídka stále platí :) Opravdu mě překvapil váš zájem, byl obrovský a vaše zprávy, které jste mi psali do mailu mi vykouzlily nejeden úsměv na tváři. Jsem opravdu ráda, že vás můj ig a blog baví, a neskutečně mě vždycky potěší, když mi přijde od někoho z vás zpráva, že ho můj ig/blog motivoval k učení a k tomu, aby si šel za svými sny, to najednou celé to psaní příspěvků a článků dostane úplně jiný rozměr. ❤ 

Nabídka stále platí!

A jak jsem strávila vánoční prázdniny? Dala jsem si předsevzetí, že budu co nejvíc odpočívat a věnovat se věcem, na které jinak není čas. Ze začátku u mě panovaly pocity provinilosti, že nic do školy nedělám a že bych možná neměla odpočívat... Ale pak jsem řekla a dost, vypnula jsem sociální sítě, všechny učebnice odložila do skříně a konečně jsem byla spokojená. 😊 Do konce prosince jsem si dala od učení volno a trávila jsem čas s rodinou, pomáhala v kuchyni, chodila na procházky, koukala na pohádky a na seriály, hrála The Sims (btw nejlepší hra na světě!), malovala a četla vánoční knížky. Jo, to byly pěkně vydařené Vánoce, dokonce jsem si i dala půlnoční mši online, nejhezčí zakončení Štědrého dne! ❤

Rok 2020 pro mě nebyl nejveselejší, ale jeho zakončení krásné bylo! Doufám, že i vaše Vánoce byly krásné a že jste do roku 2021 vykročili pravou nohou. 😅
Chtěla bych vám také moc poděkovat za vaše hezké zprávy a podporu v roce 2020. :D Přeju vám hlavně hodně zdraví a ať si jdete za svými sny! 🌟

  • Share:

You Might Also Like

0 comments